دسته‌بندی نشده

هر چه بیشتر تبلیغ کنیم، بهتر است؟

به معاون بازاریابی و تبلیغاتش می گفت؛ «تا می توانی تبلیغ کن !» . فلان جا خواندم که ۸۰% درآمدت را تبلیغ کن ! و خلاصه دلایل مختلف دیگر که «هر چه بیشتر تبلیغ کنی، بهتر است» اما خب من این طور فکر نمی کنم. من می گویم؛ «هر چه هوشمندتر تبلیغ کنی، بهتر است !»

یک تبلیغ زمانی موثر است که :

۱- در رسانۀ مناسبی صورت پذیرد.

۲- با پیام مناسبی صورت پذیرد.

۳- به میزان کافی تکرار شود.

۴- در زمان مناسبی صورت پذیرد.

۵- باورپذیرد و واقعی باشد.

۶- جدید و غیر تکراری باشد.

کوکاکولا
کوکاکولا

با این توضیحات، واضح است که من فکر نمی کنم، بودجۀ تبلیغاتی بیشتر، لزوماً موفقیت بیشتری دارد. ما نیاز به هوشمندی و دقت بیشتر داریم. اگر بودجه های تبلیغاتی شما اندک است، به فکر از استفادۀ هوشمندانه از رسانۀ اینترنت باشد. اینترنت ابزار نسبتاً ارزانتری برای تبلیغات و بازاریابی در مقایسه با عموم گزینه های موجود است. پس از بازاریابی اینترنتی غافل نشوید.

مشاهده بیشتر

سید حمیدرضا عظیمی

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا